NUGGETRY TV: TOPH’s 8 RIG GAUNTLET

Uploaded by Kushfacedtoph in Concentrates, Sessions on Nov 03, 2012
8413 Views

Toph runs an 8 rig gauntlet and lives to tell the tale.

 

FEATURED videos:
More videos in Concentrates:
More videos in Sessions:
More recent videos:

Have you created your own NUGGETRY Profile page yet?

- Make new like minded friends

- Share and Save what you like

Click here to join

SAY SOMETHING! 51 Responses so far

  1. budlove 250 days ago

    lmao so funny

  2. TopShelf 527 days ago

    One of those nights……

  3. de1m0nte 548 days ago

    ah man this almost hurt to watch toph!!! keyword: almost ;)

  4. TheHashCompany 550 days ago

    much love from amsterdam,cheers toph …!

  5. bong_girl 646 days ago

    haha that was great,this was awesome video

  6. javeh 654 days ago

    Toph did you say you were moving to san diego?

  7. Jay-Kush 660 days ago

    Toph! your eye;s are fucked up one up one down hahaha lol fuckin halerious !

  8. Sauer 661 days ago

    yesyesyesyesyesyesyes!!!!! td i had my 1st dab :D now i watc toph take 8 in like 10mins

  9. TGTC 663 days ago

    hahahaha this shit was fuckin hilarious

  10. dabhead 664 days ago

    funniest video ever hahaha toph ur eyes had me sooooo weak lmfao