NUGGETRY TV: TOPH’s 8 RIG GAUNTLET

Uploaded by Kushfacedtoph in Concentrates, Sessions on Nov 03, 2012
8124 Views

Toph runs an 8 rig gauntlet and lives to tell the tale.

 

FEATURED videos:
More videos in Concentrates:
More videos in Sessions:
More recent videos:

Have you created your own NUGGETRY Profile page yet?

- Make new like minded friends

- Share and Save what you like

Click here to join

SAY SOMETHING! 51 Responses so far

  1. budlove 113 days ago

    lmao so funny

  2. TopShelf 390 days ago

    One of those nights……

  3. de1m0nte 411 days ago

    ah man this almost hurt to watch toph!!! keyword: almost ;)

  4. TheHashCompany 414 days ago

    much love from amsterdam,cheers toph …!

  5. bong_girl 510 days ago

    haha that was great,this was awesome video

  6. javeh 517 days ago

    Toph did you say you were moving to san diego?

  7. Jay-Kush 523 days ago

    Toph! your eye;s are fucked up one up one down hahaha lol fuckin halerious !

  8. Sauer 524 days ago

    yesyesyesyesyesyesyes!!!!! td i had my 1st dab :D now i watc toph take 8 in like 10mins

  9. TGTC 526 days ago

    hahahaha this shit was fuckin hilarious

  10. dabhead 528 days ago

    funniest video ever hahaha toph ur eyes had me sooooo weak lmfao